Curs valutar
  • EUR
    19.4680
    0.1207%
  • USD
    17.5641
    1.9261%
  • RUB
    0.2165
    3.5104%
  • RON
    3.8150
    0.5269%
  • UAH
    0.4228
    1.9158%

10 LEI Anastasia Posh – un nou jucător în industria modei din Republica Moldova. Despre calitate, eleganță…

11 Oct. 2022, 19:38
 // Categoria: Life // Autor:  Victoria Laur
11 Oct. 2022, 19:38 // Life //  Victoria Laur

În industria modei din Republica Moldova a apărut un nou jucător autohton – brandul Anastasia Posh. Fondatoarea și designerul vestimentar este Anastasia Postolachi, fiind mereu în căutarea rochiilor potrivite pentru ea, a decis să schițeze modele de rochii care vor cuceri femeile prin confort, minimalism, eleganță și feminitate.  În cadrul emisiunii 10 LEI, realizată de colega noastră Dumitrița Culiuc, de la bani.md am descoperit istoria și unicitatea brandului, precum și provocările antreprenorilor din Republica Moldova.

A lansa o afacere este o alegere, o decizie asumată și nu poți să cedezi în momentele dificile. A fi antreprenor nu înseamnă mai puțină muncă, din contra vei fi nevoit să muncești mai mult și chiar să ai un venit mai mic, în unele perioade.

Istoria Anastasia Posh

„Adesea aveam obiceiul să merg la ateliere să-mi cos rochii pentru mine. Aveam o problemă, nu prea găseam rochiile potrivite pentru un eveniment, serviciu sau ceremonii.”

Ideea de a lansa propria colecție a apărut în timpul sarcinii. Cu toate că gestionează deja o afacere, Anastasia Postolachi și-a dorit să lanseze încă o afacere care va „scrie istorie”.

Odată ce a decis să lanseze Anastasia Posh s-a confruntat cu prima provocare – cea de a alege un nume. Astfel, numele brandului vine de la numele de familie al Anastasiei, chiar dacă din engleză se traduce ca glamuros, luxos. A urmat o altă etapă – înregistrarea mărcii comerciale.

„În paralel cu alegerea numelui, înregistrarea mărcii se creau deja rochiile conform schițelor. Foarte multe din ele au fost aruncate, refăcute. După care, purtam fiecare rochie câteva zile pentru a înțelege cum ar trebui să fie ajustată la nivel de confort, de textil.”

După această perioadă de testare, care a durat nouă luni, a urmat pandemia, care a stopat activitatea Anastasiei Postolachi. Astfel, s-a anulat lansarea brandului, iar imaginile au fost șterse de pe rețele de socializare, pentru că unii designeri încercau să plagieze unele elemente din colecția Anastasia Posh. Așadar, în vara anului 2022, brandul Anastasia Posh a fost lansat oficial, urmând diverse colaborări și prezentări de modă.

Pentru cele mai importante știri, abonează-te la canalul nostru de TELEGRAM!

Fiecare brand are clientul său

Anastasia Postolachi menționează că fiecare brand are clientul său. Rochiile Anastasia Posh sunt dedicate femeilor care apreciază minimalismul, eleganța și confortul, ele fiind create fără prea multe detalii sofisticate, dar cu elemente care te vor scoate în evidență.

De asemenea, rochiile sunt destul de versatile, ceea ce înseamnă că pot fi purtate pentru orice ocazie. De asemenea, ele pot fi purtate atât cu tocuri înalte cât și cu încălțăminte plată. Un alt element important este mărimea franceză a rochiilor, care vizual te fac să pari mai înaltă, și arată scump.

„Brandul reflectă o calitate, și la noi, într-adevăr fetele sunt uimite de calitate. Și noi chiar ne străduim să le facem calitative.”

De ce este atât de scump?

Potrivit antreprenoarei, producătorii autohtoni mici suportă costuri mult mari decât producătorii mici.

„Sunt mai mulți factori care identifică prețul: textilul, furnitură, lucrul.”

În curând, urmează să fie lansată și o colecție nouă, care, din spusele Anastasiei Postolachi, va fi total diferită de colecția existentă. Stilul rămâne a fi minimalist, doar că vor predomina culorile negru și bej. Așteptați noutăți de la Anastasia Posh.

Realitatea Live

FLYONE conectează Moldova cu Danemarca. Anunț făcut de Ziua Europei
FLYONE conectează Moldova cu Danemarca. Anunț făcut de Ziua Europei
Lansarea Forbes Moldova: Revista dedicată celor care definesc economia de mâine
Lansarea Forbes Moldova: Revista dedicată celor care definesc economia de mâine
OFICIAL! FLYONE, numărul UNU conform AAC
OFICIAL! FLYONE, numărul UNU conform AAC
#ForGoodConnectionsDay în Moldova: Orange e aici pentru o lume digitala mai sigură
#ForGoodConnectionsDay în Moldova: Orange e aici pentru o lume digitala mai sigură
25 de ani de inovație: Moldcell și Ericsson accelerează viitorul conectivității în Moldova
25 de ani de inovație: Moldcell și Ericsson accelerează viitorul conectivității în Moldova
Pentru conexiuni adevărate, Orange e aici
Pentru conexiuni adevărate, Orange e aici
12 Mai 2025, 22:28
 // Categoria: În Lume // Autor:  Ana Panaguța
12 Mai 2025, 22:28 // În Lume //  Ana Panaguța

O alpinistă franceză a murit săptămâna trecută pe Muntele Kangchenjunga din Nepal, în timpul unei căţări pe al treilea cel mai înalt vârf din lume, a anunţat luni organizatorul expediţiei din care făcea parte, informează antena3.ro.

Margareta Morin, în vârstă de 63 de ani, ar fi suferit de rău de altitudine după ce a ajuns pe 10 mai la o altitudine de 7800 de metri pe muntele de 8586 de metri, a declarat Yogendra Tamang, fondator şi director executiv al companiei Peak 15 Adventure.

„Am încercat să o salvăm coborând-o de pe munte, dar nu am reuşit să-i salvăm viaţa”, a precizat Tamang pentru Xinhua.

Morin făcea parte dintr-o expediţie formată din cinci membri, dintre care trei nepalezi, a adăugat Tamang. Un alpinist american a murit mai devreme în această lună pe Makalu, al cincilea cel mai înalt munte din lume, în timpul procesului de aclimatizare.

În Nepal, activităţile de escaladă încep în aprilie şi se desfăşoară până în mai, în cadrul sezonului de primăvară.

Pentru cele mai importante știri, abonează-te la canalul nostru de TELEGRAM!

 

FLYONE conectează Moldova cu Danemarca. Anunț făcut de Ziua Europei
FLYONE conectează Moldova cu Danemarca. Anunț făcut de Ziua Europei
Lansarea Forbes Moldova: Revista dedicată celor care definesc economia de mâine
Lansarea Forbes Moldova: Revista dedicată celor care definesc economia de mâine
OFICIAL! FLYONE, numărul UNU conform AAC
OFICIAL! FLYONE, numărul UNU conform AAC
#ForGoodConnectionsDay în Moldova: Orange e aici pentru o lume digitala mai sigură
#ForGoodConnectionsDay în Moldova: Orange e aici pentru o lume digitala mai sigură
25 de ani de inovație: Moldcell și Ericsson accelerează viitorul conectivității în Moldova
25 de ani de inovație: Moldcell și Ericsson accelerează viitorul conectivității în Moldova
Pentru conexiuni adevărate, Orange e aici
Pentru conexiuni adevărate, Orange e aici
 
NO COMMENT | OFICIALII AU DEPUS FLORI DE 9 MAI LA MEMORIALUL „ETERNITATE”
NO COMMENT | OFICIALII AU DEPUS FLORI DE 9 MAI LA MEMORIALUL „ETERNITATE”
NO COMMENT | PROTEST ÎMPOTRIVA RĂZBOIULUI ȘI A SUSŢINERII PENTRU LIBERTATEA PRESEI
NO COMMENT | PROTEST ÎMPOTRIVA RĂZBOIULUI ȘI A SUSŢINERII PENTRU LIBERTATEA PRESEI
NO COMMENT | RESTAURANT CUPRINS DE FLĂCĂRI
NO COMMENT | RESTAURANT CUPRINS DE FLĂCĂRI
NO COMMENT | MILITARII MOLDOVENI, DETAȘAȚI ÎN KOSOVO, AU REVENIT ACASĂ
NO COMMENT | MILITARII MOLDOVENI, DETAȘAȚI ÎN KOSOVO, AU REVENIT ACASĂ
NO COMMENT | CARABINIERII MOLDOVENI PLEACĂ ÎN KOSOVO
NO COMMENT | CARABINIERII MOLDOVENI PLEACĂ ÎN KOSOVO
NO COMMENT | MĂSURI DE PREVENIRE A INCENDIILOR ÎN PERIOADA SĂRBĂTORILOR DE PAŞTE
NO COMMENT | MĂSURI DE PREVENIRE A INCENDIILOR ÎN PERIOADA SĂRBĂTORILOR DE PAŞTE