Curs valutar
  • EUR
    19.8744
    0%
  • USD
    19.1045
    0%
  • RUB
    0.3508
    0%
  • RON
    4.0181
    0%
  • UAH
    0.6443
    0%

Adidas vinde Reebok cu 2,1 miliarde de euro – cu un miliard mai puțin decât l-a cumpărat acum 15 ani

13 Aug. 2021, 09:50
 // Categoria: Life // Autor:  Realitatea.md
13 Aug. 2021, 09:50 // Life //  Realitatea.md

Producătorul german de echipament sportiv Adidas a anunţat joi că a încheiat un acord de vânzare-cumpărare – în valoare de 2,1 miliarde de euro – a filialei sale cu probleme Reebok.

Suma urmează să fie plătită de firma americană Authentic Brands Group în mare parte în bani lichizi, iar tranzacţia să fie încheiată în primul trimestru al lui 2022, după aprobarea acesteia de către autorităţile competente, precizează într-un comunicat grupul german.

În luna februarie 2021, producătorul german de echipamente sportive Adidas AG anunţase că a decis să vândă unul dintre cele mai cunoscute branduri ale sale, la 15 ani după ce a cumpărat producătorul american de articole sportive pentru a putea concura mai bine cu rivalul Nike Inc.

Adidas preciza atunci că a demarat un proces oficial de separare de Reebok, în cadrul unei strategii pe cinci ani care va fi prezentată în data de 10 martie, când vor fi date publicităţi şi rezultatele companiei pe 2020. O sursă din mediul bancar a estimat că brandul Reebok ar putea fi evaluat la aproximativ 1 miliard de euro (circa 1,2 miliarde de dolari).

Reebok şi Adidas vor putea să îşi realizeze mai bine potenţialul de creştere independente una de alta, a declarat directorul general de la Adidas, Kasper Rorsted.

Adidas a preluat Reebok în 2006, cu 3,8 miliarde de dolari, însă performanţele slabe ale acestei mărci au determinat investitorii să ceară în repetate rânduri grupului german să vândă marca Reebok. În trimestrul al treilea al anului trecut, vânzările Reebok au scăzut cu 7% până la 403 milioane de euro, după o cădere de 44% în trimestrul al doilea.

Printre opţiunile Adidas se numără transformarea Reebok într-o companie independentă sau vânzarea mărcii către un fond de private equity, către un alt mare retailer de articole sportive sau către un jucător care deţine mai multe mărci cum este VF Corp, care deţine mărcile Timberland şi North Face.

În 2019, Adidas a revizuit în scădere valoarea contabilă a Reebok cu aproape jumătate, comparativ cu 2018, la 842 milioane de euro (1,02 miliarde de dolari). Vânzările nete ale Reebok au scăzut cu 7% în trimestru al treilea, la 403 milioane de euro (489,40 milioane de dolari), după un declin de până la 44% în trimestrul precedent.

Colaborările recente cu celebrităţi precum Cardi B şi un accent recent pe îmbrăcămintea pentru femei au îmbunătăţit situaţia mărcii, a declarat Jessica Ramirez, analist de retail la Jane Hali & Associates.

Reebok nu va fi o povară prea mare pentru cine o va prelua, dacă există o vânzare, a adăugat Ramirez.

Adidas a anunţat la începutul lunii noiembrie că se aşteaptă la o scădere a vânzărilor totale în ultimele trei luni ale anului, deoarece reintroducerea carantinelor în Europa va anula probabil efectul pozitiv al revenirii la creştere în China şi al cererii puternice pentru echipament de alergare şi produse create de cântăreaţa Beyonce.

Realitatea Live

Top destinații de vară în Moldova
Top destinații de vară în Moldova
Crează impact prin implicare
Crează impact prin implicare
Negre de la Fautor – cel mai bun vin roșu din lume. Istoria, tradițiile și legendele noastre – într-un singur pahar
Negre de la Fautor – cel mai bun vin roșu din lume. Istoria, tradițiile și legendele noastre – într-un singur pahar
Localitățile Bulboaca și Speia vor avea până la sfârșitul anului propria strategie de dezvoltare a turismului
Localitățile Bulboaca și Speia vor avea până la sfârșitul anului propria strategie de dezvoltare a turismului
Investiții importante în transportul public al Capitalei
Investiții importante în transportul public al Capitalei
Forumul Global al Nicotinei: Țigările și produsele fără fum trebuie reglementate în funcție de gradul de nocivitate
Forumul Global al Nicotinei: Țigările și produsele fără fum trebuie reglementate în funcție de gradul de nocivitate
Top 10 parfumuri bărbătești în 2022
Top 10 parfumuri bărbătești în 2022
Investiții care merită efortul în 2022. Ce spun experții?
Investiții care merită efortul în 2022. Ce spun experții?
LINELLA – MARCA COMERCIALĂ A ANULUI 2021
LINELLA – MARCA COMERCIALĂ A ANULUI 2021
03 Iul. 2022, 18:05
 // Categoria: În Lume // Autor:  Realitatea.md
03 Iul. 2022, 18:05 // În Lume //  Realitatea.md

Două femei au fost ucise de rechini lângă plajele Egiptului de la Marea Roșie, la sud de orașul Hurghada, a anunțat duminică, 3 iulie curent, ministerul egiptean al Mediului, scrie Reuters.

Două surse au declarat pentru Reuters că cadavrul unei turiste române în vârstă de 40 de ani a fost descoperit la câteva ore după un atac în care a murit o austriacă de 68 de ani. Ambele atacuri au avut loc la o distanță de 600 de metri unul de celălalt, în apele coastei Sahl Hasheesh, potrivit surselor citate.

Oficiali egipteni au declarat că a fost format un comitet pentru a examina circumstanțele atacurilor și eventualele motive științifice aflate în spatele acestora.

Guvernatorul regiunii, generalul-maior Amr Hanafi, a emis un ordin de suspendare a tuturor activităților pe plajele din zona atacurilor.

O femeie a murit după ce a fost sfâșiată de un rechin lângă coasta Egiptului

O turistă austriacă a murit după ce a fost atacată de un rechin, în timp ce înota în Marea Roșie.

Deși grav rănită, femeia în vârstă de 68 de ani a ajuns la țărm unde a fost preluată de o ambulanță. A suferit un infarct și a murit în ambulanță, în timp ce era transportată către spital.

18+ Egiptul închide plaje, după ce o femeie a fost sfâșiată de un rechin. IMAGINI CU IMPACT EMOȚIONAL

Top destinații de vară în Moldova
Top destinații de vară în Moldova
Crează impact prin implicare
Crează impact prin implicare
Negre de la Fautor – cel mai bun vin roșu din lume. Istoria, tradițiile și legendele noastre – într-un singur pahar
Negre de la Fautor – cel mai bun vin roșu din lume. Istoria, tradițiile și legendele noastre – într-un singur pahar
Localitățile Bulboaca și Speia vor avea până la sfârșitul anului propria strategie de dezvoltare a turismului
Localitățile Bulboaca și Speia vor avea până la sfârșitul anului propria strategie de dezvoltare a turismului
Investiții importante în transportul public al Capitalei
Investiții importante în transportul public al Capitalei
Forumul Global al Nicotinei: Țigările și produsele fără fum trebuie reglementate în funcție de gradul de nocivitate
Forumul Global al Nicotinei: Țigările și produsele fără fum trebuie reglementate în funcție de gradul de nocivitate
Top 10 parfumuri bărbătești în 2022
Top 10 parfumuri bărbătești în 2022
Investiții care merită efortul în 2022. Ce spun experții?
Investiții care merită efortul în 2022. Ce spun experții?
LINELLA – MARCA COMERCIALĂ A ANULUI 2021
LINELLA – MARCA COMERCIALĂ A ANULUI 2021
 
Covor moldovenesc, „așternut” pe aleea Grigore Vieru din Capitală
Covor moldovenesc, „așternut” pe aleea Grigore Vieru din Capitală
Târgul de cariere Chișinău 2021: Hai că variante există
Târgul de cariere Chișinău 2021: Hai că variante există
Expoziţia Internaţională World Press Photo, la Chișinău
Expoziţia Internaţională World Press Photo, la Chișinău
Inaugurarea expoziției „100 cele mai bune afișe 20”, la Muzeul Național de Artă al Moldovei
Inaugurarea expoziției „100 cele mai bune afișe 20”, la Muzeul Național de Artă al Moldovei
Scuarul teatrului dramatic rus de stat „A. P. Cehov”, amenajat de Halloween
Scuarul teatrului dramatic rus de stat „A. P. Cehov”, amenajat de Halloween
Monument dedicat eroilor Armatei Române, în parcul „Valea Morilor” din Capitală
Monument dedicat eroilor Armatei Române, în parcul „Valea Morilor” din Capitală