Remedierea problemelor după atacul cibernetic de la Poșta Moldovei continuă. Între timp, instituția anunță că prestarea mai multor servicii se efectuează deja.
„Din 21.02.2024 a fost reluată prestarea următoarelor servicii: recepționarea și expedierea trimiterilor poștale naționale și internaționale, serviciile de eliberare a mijloacelor bănești și încasare a plăților.
Încă se lucrează la restabilirea serviciului posibilității de perfectare a unui abonament și achiziționării de mărfuri precum și la restabilirea sistemului de urmărire a trimiterilor poștale”, a comunicat redacției Realitatea Tatiana Gangan, purtătoarea de cuvânt a Poștei Moldovei.
Pentru cele mai importante știri, abonează-te la canalul nostru de TELEGRAM
Se precizează că datele clienților întreprinderii nu au avut de suferit. Totuși, disponibilitatea lor a fost afectată, conform anunțului făcut de reprezentanții instituției.
Guvernul a fost informat despre incident. Actualmente se investighează cum s-a produs acesta, iar specialiștii lucrează pentru a remedia problemele care încă persistă.