Chanel ar putea impune limite pentru achiziția anumitor produse de către un singur client. Compania vrea să introducă măsură în contextul creșterii cererii, pentru a crește controlul asupra distribuției.
Bunăoară, clienții care își doresc genți Clasic Flap nu vor putea cumpăra mai mult decât două anual, Astfel, Chanel ar încerca să lupte cu achizițiile angro și comercializarea repetată a produselor sale.
„Uneori trebuie să limităm numărul de articole pe care un singur client le poate cumpăra”, a declarat directorul financiar de la Chanel, Philippe Blondiaux, într-un interviu acordat pentru Reuters, citat ca Digi24. Acesta a precizat că măsura nu va fi impusă la nivel global, însă ar putea fi extinsă și pentru alte produse care sunt solicitate.
Pentru cele mai importante știri, abonează-te la canalul nostru de TELEGRAM
Prima țara unde s-a implementat măsura pentru Classic Flap este Coreea de Sud. Eficiența ei însă este pusă sub la îndoială deoarece unii „afaceriști” au angajat mai multe persoane care să stea în rând și să cumpere în numele lor genți pentru remunerarea de 125 de dolari pe zi.
În același timp, cât Chanel a majorat de mai multe ori prețurile în perioada pandemiei și vrea să le crească iar în iunie, unii experți susțin că administrația companiei vrea să îi facă produsele și mai exclusiviste.