Marca M&M’s a anunțat luni că va lua „o pauză nedefinită” de la publicitatea în care apar cunoscutele sale „bomboane vorbitoare”. La baza deciziei stă faptul că personajele animate cu brațe, picioare și trăsături faciale minime sunt prea „dezbinătoare” pentru SUA, scrie presa americană.
„Anul trecut am făcut câteva modificări la bombonoale noastre preferate. Nu eram siguri că va observa cineva. Cu siguranță, nu credeam că internetul va exploda. Dar acum înțelegem: chiar și pantofii bomboanelor pot dezbina oamenii. Acesta este ultimul lucru pe care și l-a dorit M&M’s, deoarece ne străduim să unim oamenii”, se arată în mesajul mărcii.
În 2022, compania a efectuat un rebranding al personajelor, eveniment care a provocat un val de reacții negative. În mod special, a fost criticată înlocuirea pantofilor bomboanei verzi cu pantofi sport.
Pentru cele mai importante știri, abonează-te la canalul nostru de TELEGRAM!
Gazda unei emisiuni politice de la Fox News, Tucker Carlson, a ridiculizat schimbările.
„M&M’s nu se vor liniști până când fiecare dintre personajele lor nu va deveni extrem de neatractiv și absolut androgin”, menționa prezentatorul.
Și utilizatorii TikTok au criticat compania pentru că ar fi lipsit de sexualitate caracterul verde.
Potrivit Wall Street Journal , o purtătoare de cuvânt a M&M’s a declarat că reprezentanta mărcii, actrița Maya Rudolph, va lua locul „bomboanelor vorbitoare” și se va filma în spotul publicitar care va fi difuzat în februarie. Totodată, „bomboanele vorbitoare” vor continua să apară pe conturile sociale ale mărcii.