Poșta Moldovei avertizează despre ”intensificarea cazurilor de escrocherie efectuate prin intermediul aplicației Whatsapp, utilizându-se anunțurile clienților plasate pe site-uri de comercializare a bunurilor”.
Poșta Moldovei nu își asumă responsabilitatea pentru acțiunile clienților și nu rambursează sumele achitate pe site-uri false, se menționează într-un comunicat de presă emis astăzi, 15 mai, de responsabilii instituției.
„Escrocii îndeamnă persoanele cu bunuri expuse la vânzare să apeleze la serviciul de curierat al întreprinderii și să completeze un formular pe un link fals cu logoul Poștei Moldovei, sub pretextul achitării unui avans/plăți pentru un obiect, unde se solicită date personale precum: numărul cardului, data expirării cardului, soldul contului. Menționăm, că Poșta Moldovei nu solicită datele cardului bancar. Vă îndemnăm să fiți VIGILENȚI atunci când cineva manifestă interes față de bunul care-l vindeți și vă sugerează un transfer la cardul Dvs. ca avans sau plată. Nu furnizați datele personale și nu achitați sumele solicitate”.
Poșa Moldovei îndeamnă clienții să apeleze Serviciul Suport Clienți al Poștei Moldovei, la numerele de telefon 1310 sau 022 27-00-44, pentru mai multe informații.
Pentru cele mai importante știri, abonează-te la canalul nostru de TELEGRAM!





