O studentă a ratat zborul 171 al Air India, care s-a prăbușit la scurt timp după decolarea din Ahmedabad, din cauza întârzierilor din trafic. „Este a doua mea naștere, un miracol”, a spus tânăra.
Vorbim despre Bhoomi Chauhan care își amintește că era furioasă și frustrată. Traficul aglomerat îi întârziase călătoria cu mașina până la aeroportul Ahmedabad, atât de mult încât a pierdut zborul Air India spre Londra Gatwick cu doar 10 minute.
„Ne-am supărat foarte tare pe șofer și am părăsit aeroportul frustrați. Am fost foarte dezamăgită. Am părăsit aeroportul și am stat la un loc pentru a bea ceai și, după un timp, înainte de a pleca… am vorbit cu agentul de turism despre cum să obținem rambursarea biletului. Acolo, am primit un apel că avionul s-a prăbușit”, a povestit studenta.
Chauhan spune că a ajuns la aeroport la ora 12:20, ora locală, cu 10 minute după ce începea îmbarcarea. Biletul ei de îmbarcare digital, văzut de BBC News, arată că avea alocat locul 36G, la clasa economică. Deşi s-a înregistrat online, ea spune că personalul companiei aeriene nu i-a permis să finalizeze procedura la aeroport.
„Când am ratat zborul, eram dezamăgită. Singurul lucru care îmi trecea prin minte era: «Dacă aş fi plecat puţin mai devreme, aş fi reuşit să urc în avion». Am rugat personalul companiei să mă lase să intru, pentru că sunt doar cu 10 minute întârziere. Le-am spus că sunt ultimul pasager şi că, vă rog, să mă lase să mă îmbarc, dar nu mi-au permis”, a mai spus tânăra.
Bilanţul provizoriu al accidentului a crescut la 279 de persoane, au declarat surse din poliţia indiană.
Tragedia aviatică din India: Numărul morților a crescut