Cum ajută noile tehnologii investigatorii

În unele dintre cele 22 de cazuri, forţele de poliţie folosesc o tehnologie care nu era disponibilă în momentul în care au fost găsite cadavrele, ceea ce ar spori şansele de identificare.

O nouă reconstrucţie facială a femeii din coşul de gunoi din Amsterdam a fost realizată de dr. Christopher Rynn, artist criminalistic din Scoţia.

El îşi aminteşte că a văzut fotografiile originale post-mortem ale femeii când era student şi acestă imagine nu l-a părăsit niciodată. Speră că noua imagine, produsă cu ajutorul unui software avansat pentru reconstrucţia feţei pe baza craniului, va ajuta la descoperirea de noi piste.

Van Leeuwen spune că, deşi şi-ar dori să rezolve cazul şi să găsească autorul, pentru ea „este vorba doar de identitatea femeii, doar pentru a o reda familiei”.

Detectivul promite că „nu va renunţa niciodată” la femeia din coşul e gunoi sau la celelalte pe care le investighează.

„Eşti o persoană, ai un nume, ai o istorie, iar istoria trebuie povestită până la sfârşit, chiar dacă sfârşitul este tragic şi oribil”, spune Carina.

Iar numele pe care Interpol la dă acestor cazuri pot scrie scenariul unui serial horror cu crime, din păcate real: Femeia din fântână, Femeia din mlaştină, Fata din parcare, Femeia cu tatuaj cu flori, Femeia de pe autostradă, Fata de la Tereringen, Femeia de la baraj, Cadavrul ars din pădure, Femeia din canal, Cadavrul din covor, Femeia de la graniţă, Femeia în haine de bărbat, Femeia cu brăţară, Femeia cu unghii artificiale, Femeia cu fustă înflorată, Femeia din barcă, Femeia din râu, Femeia din valiză.