Orange Moldova anunță lansarea noului serviciu de telefonie inteligentă – Mobile PBX, care oferă afacerilor posibilitatea de a comunica mai eficient cu clienții.
Noul serviciu inovator de la Orange vine cu un set de caracteristici și funcționalități concepute pentru a crește calitatea serviciilor prestate de afaceri și a transforma experiența mobilă în ceva mai rapid, mai sigur și mai interconectat decât oricând.
Ce oferă serviciul Mobile PBX de la Orange?
Mobile PBX este o platformă mobilă avansată, creată pentru a satisface nevoile de conectivitate ale afacerilor într-o lume din ce în ce mai digitală. Cu Mobile PBX, clienții pot experimenta o mobilitate mai mare și libertatea de a face mai multe lucruri din mers, ceea ce aduce un plus de eficienţă şi productivitate pentru afacere.
Beneficiile Mobile PBX de la Orange:
- Număr unic de intrare (multiline) – capacitatea de a primi în același moment un anumit număr de apeluri telefonice care corespund numărului de extensii externe procurat.
- Statistica și înregistrarea apelurilor – posibilitatea de a înregistra apelurile de intrare și de ieșire, inclusiv cele interne, pentru un volum nelimitat de minute și posibilitatea de stocare a apelurilor timp de o lună. La fel, sistemul înregistrează diverse atribute ale apelului: numărul, ora, durata, sursa și numărul destinatarului.
- Mesaj de salut – crearea mesajului de salut, care poate fi personalizat, cum ar fi: denumirea companiei și ofertele curente.
- Call Center funcțional – prin activarea cozilor de așteptare, apelurile sunt preluate și atribuite departamentului competent, în baza unui algoritm predefinit.
- Integrare CRM – capacitatea sistemului de a fi integrat cu o aplicație de tip Customer Relationship Management, prin interfața API.
- Restricționarea apelurilor – oferă posibilitatea de respingere automată, fără anunț prealabil, a apelurilor dinspre anumite numere.
- Muzică de așteptare personalizată – selectarea unei melodii pe care apelantul o poate asculta în locul sunetului de apel.
- Supervizare – permite intervenția unei terțe persoane într-o convorbire în desfășurare, de pe propriul său terminal.
Mai multe informații despre telefonia inteligentă Mobile PBX, pot fi găsite pe orange.md sau apelând 700 pentru o ofertă personalizată.
Despre Orange Moldova:
Orange Moldova este parte din Grupul Orange, unul dintre cei mai importanți operatori de telecomunicații din lume, cu peste 276 milioane de clienți în 26 de țări.
Orange este cel mai mare operator din Moldova care oferă servicii voce și date mobile, Internet prin fibră și servicii TV, toate sub același brand. Actualmente peste 2,6 milioane de clienți sunt conectați la rețeaua și serviciile companiei, în care activează o echipă de peste 1450 de angajați. Orange Moldova deține cea mai performantă rețea 4G, dar și 2 premiere mondiale: HD Voice și HD Voice International. Serviciile sale pot fi accesate pe teritoriul întregii țări prin intermediul rețelei de peste 3600 puncte de vânzări.
Recunoscut drept un lider în inovații, Orange deține unul dintre cele mai mari hub-uri IT din țară – Orange Systems, care este al doilea angajator pe piața de tehnologii informaționale din Moldova. În mai 2023, compania a inaugurat Orange Digital Center, un hub de învăţare pe parcursul vieţii, unde fiecare poate dobândi competențele digitale şi antreprenoriale necesare unui viitor tehnologizat.
Mai multe detalii despre produsele și serviciile companiei sunt disponibile pe www.orange.md.