Proprietarul Google, Alphabet, și-a văzut câștigurile într-o creștere considerabilă în primul trimestru al acestui an, pe măsură ce oamenii blocați acasă în timpul pandemie le-au folosit mai mult serviciile. Profitul net al companiei a crescut cu 162%, atingând recordul de 17,9 miliarde de dolari în primele trei luni ale anului. De asemenea, veniturile Google din publicitate au crescut cu o treime față de cele de anul trecut.
Realizarea gigantului american, s-a produs în contextul în care controlul pe care îl deține a sporit considerabil în ultimul timp, iar pandemia i-a făcut pe oameni să apeleze la internet mai mult ca niciodată.
Firma a acreditat rezultatele sale „activității crescute a consumatorilor din mediul online”.
„În ultimul an, oamenii au apelat la serviciul de căutare Google și la multe alte servicii online pentru a rămâne informați, conectați și distrați”, au declarat Alphabet și directorul executiv Google, Sundar Pichai.
Analiștii se așteptau la o performanță bună, întrucât economiile din întreaga lume au continuat să se redeschidă, lucru care a determinat tot mai multe investiții în publicitatea din mediul online.