Termenul de depunere a dosarelor pentru selectarea candidaților la funcția de consilier pentru soluționarea contestațiilor al Agenției Naționale pentru Soluționarea Contestațiilor (ANSC) a fost extins până la data de 26 iulie curent. Anunțul a fost făcut astăzi, 18 iulie de către Comisia economie, buget și finanțe.
Potrivit Regulamentului privind modul de organizare și desfășurare a concursului, candidații trebuie să aibă o vechime în muncă de cel puțin zece ani în domeniul juridic, economic sau tehnic, precum și o experiență de cel puțin trei ani în domeniul achizițiilor publice.
Dosarele candidaților vor include cererea de participare la concurs, copia buletinului de identitate, CV-ul, copiile de pe diplomele de studii și de pe certificatele de absolvire a cursurilor de perfecționare profesională, dovada vechimii în muncă, alte documente. Candidații vor trebui, de asemenea, să completeze un formular de participare la concurs.
Precizăm că, ANSC are în componenţa sa şapte consilieri pentru soluţionarea contestaţiilor, care au statut de persoane cu funcţii de demnitate publică. Aceștia sunt numiţi de către Parlament, la propunerea Comisiei economie, buget și finanțe. Consilierii sunt numiți pe un termen de șapte ani, fără posibilitatea reînnoirii mandatului.
Amintim că, Parlamentul a anunțat la 1 iunie curent concurs pentru suplinirea funcției de consilier pentru soluționarea contestațiilor al Agenției Naționale pentru Soluționarea Contestațiilor.