Curs valutar
  • EUR
    20.5679
    -0.3462%
  • USD
    18.0183
    -0.0094%
  • RUB
    0.2353
    0.255%
  • RON
    4.1602
    -0.3606%
  • UAH
    0.6392
    -0.7979%

4D ce vor călăuzi diplomația moldovenească în 2022. Popescu i-a adunat pe toți ambasadorii și le-a „citit lecții”

13 Ian. 2022, 14:56
 // Categoria: Politica // Autor:  Petru Beregoi
13 Ian. 2022, 14:56 // Politica //  Petru Beregoi

Șefii misiunilor diplomatice ale Republicii Moldova în străinătate au fost convocați într-o ședință de lucru de către vicepremierul, ministrul Afacerilor Externe și integrării Europene, Nicu Popescu, în cadrul căreia a efectuat bilanțul pentru anul 2021 și a trasat noi obiective pentru anul curent.

În noul an acțiunea diplomației Republicii Moldova se va călăuzi după conceptul 4D: Dezvoltare europeană, Dialog, Diasporă și Diplomație economică, le-a spus Popescu ambasadorilor.

„Ne dorim în continuare promovarea unei politici externe previzibile și consecvente orientată spre cetățeni și agenda de reforme solicitate de către aceștia. Am invitat colegii din ambasade și consulate să facă auzită vocea Republicii Moldova pentru a ne construi reputația unui partener de încredere și a cultiva parteneriatele strategice pe termen lung”,  a punctat Nicu Popescu.

În acest an, șeful diplomației de la Chișinău a setat ca obiectiv intensificarea diplomației economice prin promovarea produselor fabricate în Moldova, sporirea numărului de turiști și atragerea investițiilor prin întrevederi, contacte directe, cultivarea relațiilor și referirea unor potențiali investitori către partenerii din Moldova. Printre priorități se află și eficientizarea mecanismului de examinare a unor astfel de solicitări la Chișinău.

„Am invitat diplomații noștri să explice și beneficiile activităților la care muncim și pe care le promovăm în interesul diasporei: acordurile de protecție socială, conversiunea permiselor de conducere, diminuarea costurilor la roaming, susținerea sistematică a asociațiilor din diasporă și organizarea evenimentelor sub patronajul ambasadelor. Am rugat ambasadorii, consulii și diplomații noștri să fie mai accesibili și să folosească fiecare ocazie pentru a asigura o comunicare deschisă cu moldovenii stabiliți în străinătate, inclusiv pe fundalul pandemiei făcând uz de instrumentele digitale”, a spus ministrul Nicu Popescu.

Oficialul s-a referit și la prioritățile noastre pentru diasporă care vizează intensificarea procesului de modernizare și digitalizare a serviciilor consulare pentru a spori calitatea acestora și a fi mai aproape de necesitățile cetățenilor.

Realitatea Live

18 Ian. 2022, 17:42
 // Categoria: Economie // Autor:  Realitatea.md
18 Ian. 2022, 17:42 // Economie //  Realitatea.md

Abordare personalizată pentru fiecare client, zone de deservire cu design inteligent, ambianță confortabilă, colorată și model operațional inovator. Acestea sunt doar câteva dintre aspectele îmbunătățite ale Sucursalei Bălți, transformată în conformitate cu promisiunea maib de brand orientat către clienți.

Giorgi Shagidze, președintele maib:

„Obiectivul principal pe care îl urmărim în transformarea sucursalelor maib este oferirea unor experiențe reînnoite clienților – experiențe care derivă din strategia noastră orientată către client,  transparență, inovare, agilitate, profesionalism, încredere și spirit de echipă. Ne propunem să fim nu doar o bancă, ci un partener pentru întreaga viață a clienților, să fim aproape de oameni, de familiile şi afacerile lor orice ar face și oriunde s-ar afla. Sucursala Bălți este una dintre cele mai mari din rețeaua noastră și ne bucurăm că clienții din această regiune vor beneficia de servicii și produse bancare mai bune. Interacțiunea lor cu maib va deveni și mai simplă, rapidă și ușoară.”

Primul lucru pe care clienţii maib îl vor observa este stilistica exterioară și interioară, care a devenit mai prietenoasă, primitoare, transparentă, comodă și adaptată necesităților și așteptărilor clienților. Moderne și simplificate au devenit și zonele de deservire, unde clienții pot realiza operațiuni de sine stătător, pot solicita suportul consultantului clienți care va determina necesitățile individuale privind serviciile bancare, le va oferi sprijin, consultanță și îi va ghida către una dintre cele 4 zone speciale.

Zona de autoservire dedicată operațiunilor bancare rapide pentru clienții care își doresc să facă autonom și în timp redus anumite operațiuni la terminale de plată, cum ar fi: achitarea facturilor, achitarea creditului, verificarea contului, depunerea numerarului în cont etc.

Zona tranzacțională – permite facilitarea mai multor operațiuni la un singur ghișeu, cu o deservire mai rapidă pentru o listă vastă de operațiuni și, implicit, economie de timp prețios pentru toată lumea.

Zona consultativă este una semi-privată, facilitând comunicarea directă, analizarea necesităților și planurilor complexe personale sau de dezvoltare a afacerii. Această zonă este mai relaxantă, potrivită pentru luarea deciziilor importante, precum cele legate de creditele ipotecare, de afaceri sau altele asemănătoare.

Zona premium – reflectă un concept inedit, punând la dispoziţia clienţilor servicii exclusiviste, experienţe unice în condiţii de maxim confort şi privilegii speciale. Fiecare client Premium Banking va fi asistat de un manager personal și va beneficia de o gamă de facilități combinate în cele mai optime moduri – servicii de concierge, linie telefonică dedicată, aplicație mobilă personalizată, servicii bancare individuale și produse în condiții preferințiale, evenimente dedicate, programe de bonusuri și alte beneficii.

Aliona Stratan, prim-vicepreședintă maib:

„Suntem încântați să anunțăm că odată cu renovarea Sucursalei Bălți am dezvoltat în premieră conceptul de serviciu Premium Banking pentru clienții persoane fizice. Acesta definește nu doar gama de produse dedicată, dar și modelul operațional de activitate prin implementarea conceptului ONE STOP SHOP. Confidențialitatea, siguranța, confortul și eficiența reprezintă atribute esențiale prin care serviciul Premium Banking se face remarcat. Acum vom fi și mai aproape de clienții noștri, ajutându-i să se bucure de orice etapă a vieții lor”.

Sucursala Bălți este amplasată pe strada Pușkin nr. 56/a, municipiul Bălţi, fiind la dispoziţia clienţilor în fiecare zi de luni până vineri, între ora 08:30 și 16:30.

Pentru mai multe detalii și informații despre noua identitate de brand maib accesați linkul.

Despre maib

Maib este cea mai mare bancă din Moldova, cu 59 de sucursale și 86 de agenții pe întreg teritoriul țării. Dintre acestea – 22 de sucursale și 32 de agenții se află în Chișinău, iar 37 de sucursale și 54 de agenții sunt distribuite uniform pe întreg teritoriul țării.

Prin rețeaua sa vastă de sucursale, maib deservește circa un milion de clienți – corporații, întreprinderi mici și mijlocii, persoane fizice.

P. 

 
Covor moldovenesc, „așternut” pe aleea Grigore Vieru din Capitală
Covor moldovenesc, „așternut” pe aleea Grigore Vieru din Capitală
Târgul de cariere Chișinău 2021: Hai că variante există
Târgul de cariere Chișinău 2021: Hai că variante există
Expoziţia Internaţională World Press Photo, la Chișinău
Expoziţia Internaţională World Press Photo, la Chișinău
Inaugurarea expoziției „100 cele mai bune afișe 20”, la Muzeul Național de Artă al Moldovei
Inaugurarea expoziției „100 cele mai bune afișe 20”, la Muzeul Național de Artă al Moldovei
Scuarul teatrului dramatic rus de stat „A. P. Cehov”, amenajat de Halloween
Scuarul teatrului dramatic rus de stat „A. P. Cehov”, amenajat de Halloween
Monument dedicat eroilor Armatei Române, în parcul „Valea Morilor” din Capitală
Monument dedicat eroilor Armatei Române, în parcul „Valea Morilor” din Capitală