Reprezentanții Twitter au purtat discuții pentru achiziționarea Clubhouse, rețeaua de socializare bazată pe audio. Companiile au discutat despre o potențială evaluare de aproximativ 4 miliarde de dolari pentru Clubhouse. Totodată, discuțiile au încetat, însă, nu se știe dacă cele două companii au ajuns la un numitor comun.
Nici Twitter, nici Clubhouse nu s-au expus până în prezent pe marginea zvonurilor.
Bloomberg a raportat la începutul acestei săptămâni că Clubhouse este în discuții pentru a strânge finanțare de la investitori într-o rundă care evaluează afacerea la aproximativ 4 miliarde de dolari. Aplicația permite utilizatorilor să găzduiască propriile emisiuni radio online. Ascultătorii se pot conecta pentru a asculta interviuri sau discuții în grup și pot solicita să participe la chat-uri live.
Clubhouse s-a lansat de abia un an în urmă, dar a atras reacții de la unele dintre cele mai mari nume din afaceri și Hollywood. Companiile de socializare consacrate au început repede să lucreze la propriile versiuni ale Clubhouse, inclusiv Twitter. LinkedIn și Slack Technologies Inc. ale Microsoft Corporation au declarat, de asemenea, că lucrează la funcții similare pentru rețelele lor.
Acțiunile Twitter au crescut miercuri cu aproximativ 3%, oferind companiei din San Francisco o valoare de piață de 55,1 miliarde de dolari.