Curs valutar
  • EUR
    20.0807
    0.0951%
  • USD
    17.2961
    -0.3191%
  • RUB
    0.2428
    0.5354%
  • RON
    4.0580
    0.1281%
  • UAH
    0.6566
    -0.3198%

Cea mai bogată cântăreață de pe planetă! Nu a făcut bani doar din muzică. Află dacă i-ai cumpărat vreodată produsele!

05 Aug. 2021, 10:49
 // Categoria: Life // Autor:  Realitatea.md
05 Aug. 2021, 10:49 // Life //  Realitatea.md

Când Robyn Fenty, cunoscută în lume sub numele de Rihanna, a lansat Fenty Beauty în 2017, ea a căutat să creeze o companie de produse cosmetice care să includă „femeile de pretutindeni”. O consecință poate neintenționată: linia de frumusețe a ajutat-o ​​să intre într-unul dintre cele mai exclusive ranguri din lume: Miliardarul.

Rihanna valorează acum 1,7 miliarde de dolari, estimează Forbes – ceea ce o face cea mai bogată femeie muziciană din lume și a doua după Oprah Winfrey ca cea mai bogată femeie din domeniul de divertisment. Dar nu muzica ei a făcut-o atât de bogată. Cea mai mare parte a averii sale (estimată la 1,4 miliarde de dolari) provine din valoarea Fenty Beauty, din care deține 50%. O altă parte din venit provine de la compania ei de lenjerie, Savage x Fenty, în valoare de aproximativ 270 de milioane de dolari și câștigurile din cariera sa de muzician și actriță de top.

Rihanna are 101 milioane de adepți pe Instagram și 102,5 milioane pe Twitter – pentru a construi un brand de frumusețe, ea este cel mai de succes antreprenor de frumusețe care a făcut acest lucru. Fenty Beauty, care este o întreprindere comună 50-50 cu conglomeratul francez de produse de lux LVMH, a fost lansat în 2017 cu scopul incluziunii. Produsele sale vin într-o gamă variată de culori – fondul de ten este oferit în 50 de nuanțe, inclusiv nuanțe mai întunecate mai greu de găsit pentru femeile de culoare – și sunt modelate în publicitatea sa de un grup la fel de divers de oameni.

Disponibile online și la magazinele Sephora, care sunt deținute și de LVMH, produsele au avut un succes instantaneu. Până în 2018, primul său an calendaristic complet, linia a adus venituri anuale de peste 550 de milioane de dolari, potrivit LVMH, învingând alte mărci fondate de celebrități, cum ar fi Kylie Jenner’s Kylie Cosmetics, KKW Beauty de Kim Kardashian West și Jessica Alba’s Honest Co.

În timp ce vânzările de produse cosmetice au încetinit în timpul pandemiei, companiile de frumusețe valorează la fel de mult ca oricând. Stocurile de conglomerate mai mari de frumusețe, cum ar fi Estée Lauder și L’Oréal, au revenit, atingând maxime istorice și tranzacționând cu venituri anuale impresionante.

Aceasta este o veste bună pentru Rihanna. Fenty Beauty valorează 2,8 miliarde de dolari, estimează Forbes. Și toate semnele indică faptul că compania continuă să crească. În raportul său anual pentru 2020, LVMH a declarat că Fenty Skin, care a fost lansat anul trecut, a „început foarte promițător” și „a generat un creștere fără precedent” și că Fenty Beauty „și-a menținut atracția ca un brand de machiaj de prim rang”.

Fenty Beauty nu este singurul brand de miliarde de dolari al Rihannei. În februarie, linia ei de lenjerie Savage x Fenty a strâns 115 milioane de dolari în finanțare la o evaluare de 1 miliard de dolari. Compania, care a fost lansată în 2018 ca o societate mixtă cu TechStyle Fashion Group, îi numără pe acționari pe investitorii de tip blue-chip, precum Marcy Venture Partners, de la Jay-Z, și firma de capital privat L. Catterton (în care Bernard Arnault este investitor). Rihanna menține o participație de 30%, estimează Forbes. Cea mai recentă rundă de finanțare va fi utilizată pentru achiziționarea clienților și extinderea vânzărilor cu amănuntul.

Singura plângere pe care unii fani o pot avea despre cariera ei ca magnat al modei și frumuseții? O ține ocupată. Cântăreața, care obișnuia să lanseze un album aproape în fiecare an, nu a mai lansat un album nou din 2016.

Dintr-o perspectivă financiară, ar putea fi foarte bine: „Ea creează un brand în afara ei. Nu este vorba doar de Rihanna”, spune consultantul Coyne. „Chiar dacă nu îți place muzica ei, ea a creat un stil real în spațiul de modă și frumusețe”.

Realitatea Live

18 Oct. 2021, 21:36
 // Categoria: Economie // Autor:  Cristina Vlah
18 Oct. 2021, 21:36 // Economie //  Cristina Vlah

Președintele Consiliului de administrație al Moldovagaz, Vadim Ceban, a venit cu unele explicații despre problemele din cadrul negocierilor cu concernul rus Gazprom, informează Realitatea.md. Potrivit lui Ceban, deocamdată nu se negocia un nou contract dintre Moldovagaz și Gazprom, ci prelungirea celui deja existent, doar că pentru o perioadă de 3 ani.

„Am mizat pentru prelungirea pe 3 ani și menținerea formulei actuale de calcul al prețului, precum și condițiile de plată. Acestea  sunt propunerile, pe care le-am expediat către Gazprom. Dar sunt întrebări mai complexe, legate de datoria transnistreană, implementarea Pachetului Energetic III…

În septembrie noi am prezentat un nou contract, cu o formulă hibrid de calcul – adică în primul trimestru (ianuarie-martie) și ultimul trimestru (al IV-lea) să fie calculat prețul reieșind din indexarea la petrol, dar din aprilie până în septembrie nu se va aplica formula Spot, ci coridorul de preț, care este folosit în contractele Gazpromului cu distribuitorii de gaze din Germania, Austria, Slovacia, Ungaria”, a declarat Vadim Ceban, în cadrul emisiunii „În Profunzime” de la ProTV.

Potrivit președintelui Moldovagaz, problema principală ar constitui-o nu prețul pentru gazele livrate, ci volumul necesar. Asta pentru că Gazprom nu ar fi rezervat suficiente capacități de gaze pentru țara noastră.

„Astăzi nu ne axăm pe preț, ci pe volumul necesar. Problema e mult mai complexă. Astăzi avem un deficit mare de gaze nu doar în Europa, ci în toată lumea. Pentru Europa deficitul a fost provocat de țările precum Qatar, care au direcționat fluxurile de gaze în alte părți și deficitul european urma să fie acoperit de către Gazprom. La moment, lupta merge pentru volume de gaze și trebuie să asigurăm toți consumatorii cu gaze”, a mai spus Ceban.

În același timp, președintele Consiliului de administrație al Moldovagaz a dat asigurări că pentru luna curentă, octombrie, există suficiente cantitați de gaze pentru consumatorii casnici și pentru instituțiile de utilitate publică. „Pentru luna octombrie noi rezerve avem pentru consumatorii protejați, adică pentru consumatorii din serviciul public și consumatorii casnici. Dar noi căutăm rezerve pentru suplinirea cantităților și pentru agenții economici”, a mai spus Vadim Ceban.

 
Expoziția “Portretele Femeilor Puternice”, în centrul Capitalei
Expoziția “Portretele Femeilor Puternice”, în centrul Capitalei
Zeci de arbori, sădiţi pe „Aleea Liceenilor 2021” din Chişinău
Zeci de arbori, sădiţi pe „Aleea Liceenilor 2021” din Chişinău
10 laboratoare renovate au fost inaugurate la UTM, datorită unei investiții în valoare de două milioane de euro
10 laboratoare renovate au fost inaugurate la UTM, datorită unei investiții în valoare de două milioane de euro
Expoziția „Tătarii lituanieni în documentele de arhivă”
Expoziția „Tătarii lituanieni în documentele de arhivă”
1 septembrie, o nouă provocare: Elevii au revenit la școală
1 septembrie, o nouă provocare: Elevii au revenit la școală
Expoziție în aer liber „Comorile Cracoviei” la Muzeul de Istorie
Expoziție în aer liber „Comorile Cracoviei” la Muzeul de Istorie