În perioada 14 mai – 11 iunie curent, partidele politice, precum și candidații independenți pot depune actele pentru înregistrarea pretendenților la funcția de deputat în Parlamentul Republicii Moldova. Decizia a fost aprobată astăzi, în cadrul ședinței Comisiei Electorale Centrale (CEC)
Actele se vor depune la sediul CEC, pe adresa municipiul Chișinău, str. V. Alecsandri, nr.119, bir.202, conform următorului program:
- de Luni până Vineri, între orele 9:00 și 16:00 (pauză de masă 12:00 – 13:00);
- în ziua de 11 iunie, între orele 9:00 și 17:00 (pauză de masă 12:00 – 13:00).
Documentele pentru înregistrarea grupurilor de inițiativă pentru susținerea candidaților independenți la funcția de deputat în Parlament se vor depune la sediul Comisiei începând cu 12 mai și până la 11 iunie, între orele 9:00 – 17:00 (pauză de masă 12:00 – 13:00).
Particularitățile de desemnare și înregistrare a candidaților la funcția de deputat în Parlament pot fi găsite pe pagina oficială a Comisiei, la compartimentul „Alegeri parlamentare anticipate 11.07.2021”, rubrica „Desemnarea și înregistrarea candidaților”.