Credeți cumva că domeniul imobiliar ține exclusiv de vânzare – cumpărare? Sau poate că unicul lucru care contează în activitatea unor agenții de imobiliare în Chișinău e profitul? Din nefericire, aceste stereotipuri persistă acut în gândirea noastră, motiv pentru care e momentul să ne îndreptăm atenția spre proiectele care vin să revoluționeze piața.
De exemplu, spre instrumentul de francizare imobiliară. Piața de imobiliare în Chișinău sau în țară este destul de competitivă, dar încă îi lipsesc elemente importante, precum este concurența loială, educația proactivă și comunicarea eficientă. Prin urmare, în acest text vă oferim câteva dintre avantajele care vin la pachet cu franciza imobiliară și de ce aceasta reprezintă un avantaj incontestabil.
1. Franciza înseamnă educație
Aruncând o privire la francizele din aproape toate domeniile, de la fast food la divertisment, ori industrie hotelieră, vom descoperi un element comun de care, uneori, publicul face abstracție: educația.
Tinerii care procură o franciză de orice gen sunt, de regulă, startup-eri care vor să se descopere, să se reinventeze într-o nișă anume. Prin urmare, procurarea unei francize îi ajută să:
- învețe managementul unei afaceri deja puse pe roate;
- descopere tehnici și practici aplicabile pentru gestiunea unei afaceri;
- prindă secrete din sfere precum e comunicarea cu clienții, persuasiunea.
2. Franciza este o investiție care se amortizează rapid
În mod practic, riscurile sunt minime, deoarece nu cumpărați propriu zis bunuri, nu investiți în tehnică, nu aveți stocuri, nu aveți salariați, ci vă puneți creativitatea și deschiderea la contribuție, ceea ce face cu adevărat diferența. Francizarea nu face altceva decât să scurteze perioada investițională, deoarece cumpărați un business deja existent, deja funcțional. Nimic în plus, nimic în minus.
La fel, ceea ce nu e mai puțin important, e faptul că amortizarea investițională are loc prin prisma unor procese funcționale bine puse la punct, pe care subiectul francizării le poate gestiona eficient.
3. Franciza vine la pachet cu mentoratul
Și unul dintre avantajele care se resimt în procesul francizării este prezența mentoratului. În loc să pierdeți o groază de bani pe tot felul de coach care nu posedă decât o pseudo expertiză, în cadrul francizei comunici și sunteți ghidat de cei care deja au testat instrumentele existente, deja au format o anume bază cu bunele practici.
Un model de succes este proiectul RE/MAX, care e lider mondial pe piața internațională și care implică mecanisme performante de îmbunătățire a proceselor în tranzacțiile cu bunuri imobile.
Avantajele francizei RE/MAX sunt:
- Beneficiezi de o strategie și un plan de business care s-au dovedit a fi de succes, plus coaching și cunoștințe avansate în domeniu, la care altfel ai fi ajuns doar după ani de experiență.
- Agenția ta imobiliară va avea în spate un brand recunoscut la nivel global care atrage vânzătorii și cumpărătorii aflați în căutarea unor parteneri de încredere într-o tranzacție importantă.
- Programele de training, mentorat și suport nu se sfârșesc niciodată și ai acces la o multitudine de cursuri care, în alte circumstanțe, ți-ar fi adus mari costuri în agenție.
- Datorită asistenței în realizarea strategiei de marketing, a uneltelor și sfaturilor pentru a atrage și a păstra clienții, nu mai trebuie să te lupți cu bugetele imense ale marilor agenții.
- Ai suportul necesar la orice pas pentru a evita cea mai mare parte din riscurile asociate deschiderii unei agenții imobiliare pe cont propriu.
Cu RE/MAX ești în afacerea ta dar nu de unul singur. Regiunea este strîns cointeresată de succesul noului birou, deoarece și succesul regiunii este legat strîns de succesul biroului. Datorită acestui fapt RE/MAX a reușit să revoluționeze piața imobiliară și a devenit lider mondial în imobiliare.
P.