În contextul în care cele trei aplicații, Instagram, Messenger și WhatsApp, toate deținute de Facebook, au încetat complet să mai funcționeze cu puțin timp înainte de ora 19:00, administrația Facebook a postat un anunț prin intermediul aplicației Twitter.
Alte produse care fac parte din aceeași familie de aplicatii, cum ar fi Facebook Workplace, au încetat, de asemenea, să mai funcționeze.
„Suntem conștienți de faptul că unele persoane au probleme cu accesarea aplicațiilor și serviciilor noastre. Lucrăm pentru ca totul să revină la normal cât mai repede posibil și ne cerem scuze pentru orice dificultate”, anunță administrația Facebook prin intermediul Twitter.
We’re aware that some people are having trouble accessing our apps and products. We’re working to get things back to normal as quickly as possible, and we apologize for any inconvenience.
— Facebook (@Facebook) October 4, 2021
Amintim că, în această seară, utilizatorii Facebook au deschis pur și simplu o pagină de eroare sau un mesaj care le spunea că browserul lor nu se poate conecta. Aplicațiile WhatsApp și Instagram au continuat să funcționeze, însă nu au mai afișat conținut nou, inclusiv mesaje trimise sau primite în timpul problemelor înregistrate la nivel global.