Agenția Servicii Publica reia procedura de recepționare a cererilor privind perfectarea actelor în regim de urgență. Acestea vor putea fi depuse începând cu 10 mai 2022.
Conform instituției, solicitările de confecționare și eliberare a buletinelor de identitate, pașapoartelor, permiselor de conducere și a certificatelor de înmatriculare a vehiculelor în regim de urgență vor putea fi înaintate tuturor subdiviziunilor teritoriale. Totodată, cetățenilor li se sugerează să își facă programare online, pe pagina web asp.gov.md.
Așadar, începând cu săptămâna viitoare, actele solicitate vor putea fi eliberate în ziua adresării, timp de una, cinci, 10 sau 20 de zile lucrătoare.
Pentru cele mai importante știri, abonează-te la canalul nostru de TELEGRAM!
Amintim că, la început de săptămână, la Agenția Servicii Publice au fost desfășurate mai multe percheziții. Ex-șeful instituției, Sergiu Răilean, a fost reținut de ofițerii anticorupție, apoi plasat în arest, fiind bănuit de abuz de serviciu.
Pe 4 mai instituția a anunțat că nu va mai recepționa cereri pentru perfectarea actelor în regim de urgență până pe 11 mai. Motivul invocat erau problemele tehnice. Cetățenii au fost revoltați de măsura impusă și s-au arătat nemulțumiți atât de rândurile formate la ghișeuri, cât și de activitatea funcționarilor.