Rețelele de socializare sunt omniprezente în viața oamenilor. Atrași de conținut video, de știri sau de diverse trenduri, mulți oameni petrec ore în șir în fața ecranului. Pe platformele de socializare și-a făcut apariția de curând un nou fenomen, intitulat „transfishing”, după cum a atras atenția într-un material Metro autoarea Ugla Stefania Kristjonudottir Jonsdottir. Mai exact, este vorba despre femei cisgender (n.red persoane a căror identitate de gen coincide cu sexul atribuit la naștere), care sunt creatoare de conținut în special pentru adulți, se prefac că sunt trans pentru a obține bani.
Fenomenul și-a făcut apariția după ce un videoclip a devenit viral. În clipul video cu pricina, două femei aparent cisgender dansau în lenjerie intimă având jucării sexuale îndesate în chiloți pentru a sugera „o umflătură”.
Pe profilurile celor două femei existau steaguri trans și linkuri către OnlyFans.
Conform autoarei, majoritatea bărbaților cisgender au avut întotdeauna fetișuri cu femei trans: „Realitatea este că mulți bărbați au fantezii legate de sexul cu o femeie cu «sâni și sculă» și, prin urmare, ne văd ca pe niște obiecte sexuale”.
Pentru cele mai importante știri, abonează-te la canalul nostru de TELEGRAM!
În plus, potrivit unui raport din anul 2022 al PornHub, numărul căutărilor pentru conținut pornografic trans au crescut cu 75%.
„Corpurile trans merită să fie apreciate și nimeni nu ar trebui să se simtă rușinat de felul în care arată sau funcționează corpul său – dar să ne folosești pentru a vinde conținut online atunci când nu ești trans pentru propriul tău câștig nu este calea de a face asta”, a mai spus autoarea.