„Moldova: A place to find yourself” – este sloganul campaniei de promovare de țară, dedicată redefinirii poziționării Republicii Moldova pe harta turistică globală, lansată de Agenția de Investiții a Republicii Moldova. Cu această ocazie, zilele trecute a fost lansat un videoclip sugestiv cu participarea artiștilor autohtoni Dara, Pasha Parfenii și trupa Cosmos în Buzunar. Materialul video urmează a fi promovat în următoarele două luni în mediul online din Ucraina, România și Germania.
„Anul 2021 deja își conturează foarte clar strategia în domeniu, țările reintră în competiție pentru titlul de destinații turistice post-pandemice (urmărim clar exemplele Turciei, Egiptului) și dorim ca Republica Moldova să țină pasul tendințelor globale, cucerindu-și începând de azi relevanța de destinație turistică printr-o nouă imagine și promisiune”, a declarat Rodica Verbeniuc, directoare generală, Agenția de Investiții.
Conform planului de promovare al Agenției de Investiții, anul 2020 s-a derulat sub semnul relansării turismului intern, articulată prin campania națională #NeamPornit #Protejați, iar pentru 2021 Agenția lansează o campanie de promovare externă, debutând cu spotul invitație care către turiștii străini să viziteze Republica Moldova „when it’s all over”, (n.r. când totul se va termina), așa cum ne îndeamnă și versurile cover-ului realizat de artiștii noștri la piesa „Wake me up” de Avicii.
Potrivit Agenției de Investiții, campania „Moldova: A place to find yourself”, va veni să ilustreze potențialului neexplorat pe care îl deținem, exprimat prin simbioza dintre natură și muzică, gastronomie și vin, aventură și alte experiențe autentice, prin care oricine se poate regăsi sau reinventa.
Ideea de a filma un videoclip s-a născut dintr-o inițiativă civică, prin care 4 artiști autohtoni au dorit să-și unească talentele ca să promoveze Republica Moldova drept destinație turistică printr-o interpretare personalizată.
Agenția de Investiții a îmbrățișat ideea artiștilor, oferind asistență tehnică prin corelarea produsului video la conținutul ofertei turistice autohtone și a susținut financiar producția. Clipul video a fost realizat la nordul țării de o echipă artistică formată din nouă membri și a inclus trei zile de filmări.
La finalul evenimentului, inițiatorii campaniei au venit și cu un îndemn către doritorii de a se implica în adaptarea sloganului „Moldova: A place to find yourself”. Astfel, oricine poate veni cu sugestii de traducere a sloganului în limbile română și rusă. Ideile pot fi transmise până pe 1 aprilie.