Curs valutar
  • EUR
    19.4338
    0.0278%
  • USD
    18.7296
    -0.5045%
  • RUB
    0.1992
    1.1546%
  • RON
    3.9050
    0.0256%
  • UAH
    0.4479
    -0.7814%

„Moldova: A place to find yourself”- o nouă campanie de promovare pe harta turistică globală

26 Mart. 2021, 10:38
 // Categoria: Life // Autor:  Valentina Buză
26 Mart. 2021, 10:38 // Life //  Valentina Buză

„Moldova: A place to find yourself” – este sloganul campaniei de promovare de țară, dedicată redefinirii poziționării Republicii Moldova pe harta turistică globală, lansată de Agenția de Investiții a Republicii Moldova. Cu această ocazie, zilele trecute a fost lansat un videoclip sugestiv cu participarea artiștilor autohtoni Dara, Pasha Parfenii și trupa Cosmos în Buzunar. Materialul video urmează a fi promovat în următoarele două luni în mediul online din Ucraina, România și Germania.

„Anul 2021 deja își conturează foarte clar strategia în domeniu, țările reintră în competiție pentru titlul de destinații turistice post-pandemice (urmărim clar exemplele Turciei, Egiptului) și dorim ca Republica Moldova să țină pasul tendințelor globale, cucerindu-și începând de azi  relevanța de destinație turistică printr-o nouă imagine și promisiune”, a declarat Rodica Verbeniuc, directoare generală, Agenția de Investiții.

Conform planului de promovare al Agenției de Investiții, anul 2020 s-a derulat sub semnul relansării turismului intern, articulată prin campania națională #NeamPornit #Protejați, iar pentru 2021 Agenția lansează o campanie de promovare externă, debutând cu spotul invitație care către turiștii străini să viziteze Republica Moldova „when it’s all over”, (n.r. când totul se va termina), așa cum ne îndeamnă și versurile cover-ului realizat de artiștii noștri la piesa „Wake me up” de Avicii.

Potrivit Agenției de Investiții, campania „Moldova: A place to find yourself”, va veni să ilustreze potențialului neexplorat pe care îl deținem, exprimat prin simbioza dintre natură și muzică, gastronomie și vin, aventură și alte experiențe autentice, prin care oricine se poate regăsi sau reinventa.

Ideea de a filma un videoclip s-a născut dintr-o inițiativă civică, prin care 4 artiști autohtoni au dorit să-și unească talentele ca să promoveze Republica Moldova drept destinație turistică printr-o interpretare personalizată.

Agenția de Investiții a îmbrățișat ideea artiștilor, oferind asistență tehnică prin corelarea produsului video la conținutul ofertei turistice autohtone și a susținut financiar producția. Clipul video a fost realizat la nordul țării de o echipă artistică formată din nouă membri și a inclus trei zile de filmări.

La finalul evenimentului, inițiatorii campaniei au venit și cu un îndemn către doritorii de a se implica în adaptarea sloganului „Moldova: A place to find yourself”. Astfel, oricine poate veni cu sugestii de traducere a sloganului în limbile română și rusă. Ideile pot fi transmise până pe 1 aprilie.

Realitatea Live

De ce să cumperi un apartament direct de la dezvoltator: avantaje și beneficii
De ce să cumperi un apartament direct de la dezvoltator: avantaje și beneficii
Până la 60% reduceri la cumpărăturile în iSpace cu cardul Neon de la Moldindconbank și Visa
Până la 60% reduceri la cumpărăturile în iSpace cu cardul Neon de la Moldindconbank și Visa
Tipăriturile creative – o soluție eficientă pentru atragerea de noi clienți
Tipăriturile creative – o soluție eficientă pentru atragerea de noi clienți
O noapte romantică pentru îndrăgostiţi, de Valentine’S Day, la Castel Mimi
O noapte romantică pentru îndrăgostiţi, de Valentine’S Day, la Castel Mimi
„Gustul tradiției – de la noi, pentru voi”. Kaufland Moldova mai aproape de producătorii locali
„Gustul tradiției – de la noi, pentru voi”. Kaufland Moldova mai aproape de producătorii locali
Grupul BT contribuie la integrarea financiară dintre România și R. Moldova prin gratuități la transferuri de bani
Grupul BT contribuie la integrarea financiară dintre România și R. Moldova prin gratuități la transferuri de bani
13 Feb. 2025, 22:29
 // Categoria: În Lume // Autor:  Ana Panaguța
13 Feb. 2025, 22:29 // În Lume //  Ana Panaguța

Peste 10 oameni au fost răniţi miercuri, 12 februarie curent, în Satul Olimpic din Grenoble, după ce o grenadă aruncată într-un bar a explodat. Anchetatorii sunt de părere că este vorba doar de un „act de violenţă extremă” şi nu iau în calcul varianta unui atac terorist, relatează antena3.ro.

Cel puţin 12 oameni au avut nevoie de îngrijiri medicale după ce o grenadă a fost aruncată într-un bar din Grenoble, din sub-estul Franţei. Aceasta a explodat, rănind 12 oameni, iar trei dintre victime ar fi avut nevoie de o intervenție chirurgicală de urgență, relatează sursa citată.

Procurorul local, François Touret de Courcy, a descris atacul drept „un act de violență extremă”. Acesta a declarat că anchetatorii nu au identificat încă un motiv, dar nu credă că este vorba despre un atac terorist.

Acesta a subliniat că poliţiştii francezi încearcă să afle dacă este vorba despre o rezolvare de conturi între bandele locale. Grenoble şi suburbiile oraşului sunt în conflicte legate de traficul de droguri şi ţigări.

Primarul din Grenoble, Éric Piolle, a declarat într-o postare pe X, că acesta condamnă „în termenii cât mai puternici acest act criminal de o violență extraordinară”.

Pentru cele mai importante știri, abonează-te la canalul nostru de TELEGRAM!

De ce să cumperi un apartament direct de la dezvoltator: avantaje și beneficii
De ce să cumperi un apartament direct de la dezvoltator: avantaje și beneficii
Până la 60% reduceri la cumpărăturile în iSpace cu cardul Neon de la Moldindconbank și Visa
Până la 60% reduceri la cumpărăturile în iSpace cu cardul Neon de la Moldindconbank și Visa
Tipăriturile creative – o soluție eficientă pentru atragerea de noi clienți
Tipăriturile creative – o soluție eficientă pentru atragerea de noi clienți
O noapte romantică pentru îndrăgostiţi, de Valentine’S Day, la Castel Mimi
O noapte romantică pentru îndrăgostiţi, de Valentine’S Day, la Castel Mimi
„Gustul tradiției – de la noi, pentru voi”. Kaufland Moldova mai aproape de producătorii locali
„Gustul tradiției – de la noi, pentru voi”. Kaufland Moldova mai aproape de producătorii locali
Grupul BT contribuie la integrarea financiară dintre România și R. Moldova prin gratuități la transferuri de bani
Grupul BT contribuie la integrarea financiară dintre România și R. Moldova prin gratuități la transferuri de bani
 
Ajun de Boboteaza, la Catedrală
Ajun de Boboteaza, la Catedrală
Capitala, în febra sărbătorilor
Capitala, în febra sărbătorilor
Repetiții pentru parada din 27 august
Repetiții pentru parada din 27 august
Ploaia din 9 august a făcut ravagii în Capitală
Ploaia din 9 august a făcut ravagii în Capitală
Recolta de porumb a fost compromisă în proporții de 80%
Recolta de porumb a fost compromisă în proporții de 80%
2 august 2022 – Trafic infernal în Capitală
2 august 2022 – Trafic infernal în Capitală