Premier Energy a emis o notă informativă prin care precizează că nu se face responsabilă de posibile deconectări de apă efectuate azi de S.A. „Apă-Canal Chișinău”.
Reiterăm că cele două locuri de consum al energiei electrice deconectate astăzi vizează doar blocul administrativ al SA „Apă-Canal Chișinău”. Niciun alt loc de consum ce face parte din procesul tehnologic de funcționare a sistemelor de apeduct, canalizare și furnizare a agentului termic nu a fost deconectat de la energia electrică. Eventualele probleme legate de furnizarea apei la anumite adrese ar putea fi de ordin tehnic și țin de modul de gestionare a serviciului de către SA „Apă-Canal Chișinău”.
„Premier Energy” menționează că a fost nevoită să recurgă la aceste măsuri în conformitate cu prevederile legale, stipulate și în contractul de furnizare a energiei electrice cu SA „Apă-Canal Chișinău”, pentru a nu admite creșterea în continuare a datoriei, care la ziua de azi constituie 68,6 milioane de lei.
„Ne exprimăm speranța că SA „Apă-Canal Chișinău” va prezenta în termeni cât mai restrânși soluții eficiente pentru stingerea datoriei și va achita pe viitor la timp facturile curente, pentru a preveni apariția unor situații similare, care afectează grav ambele părți”, mai spun responsabilii.