Curs valutar
  • EUR
    21.2832
    0%
  • USD
    17.9234
    0%
  • RUB
    0.2450
    0%
  • RON
    4.3242
    0%
  • UAH
    0.6668
    0%

Prima colecţie vestimentară, lansată de Ferrari. Cum arată aceasta și în ce domeniu vrea să se mai implice producătorul

14 Iun. 2021, 09:10
 // Categoria: Life // Autor:  Petru Beregoi
14 Iun. 2021, 09:10 // Life //  Petru Beregoi

Ferrari a lansat duminică, 13 iunie curent prima sa colecţie vestimentară, oferind fanilor mărcii şi supermaşinilor sale o gamă de haine contemporane, în cadrul unui eveniment organizat la fabrica din Maranello, transmite Reuters.

Lanarea marchează un pas major în noua strategie a mărcii Ferrari, una dintre cele mai mari investiţii ale sale în afara activităţii auto, prin care compania doreşte să genereze aproximativ 10% din profituri în 7-10 ani.

Planurile Ferrari de a-şi extinde marca includ, de asemenea, redeschiderea unui restaurant în oraşul său de reşedinţă Maranello, din nordul Italiei, cu bucătarul deţinător de stele Michelin Massimo Bottura.

Modele de haine, ale directorului de creaţie şi fost designer al Armani Rocco Iannone, au fost expuse la fabrica Ferrari din Maranello, pe o pasarelă instalată pe linia de asamblare a maşinilor sale sport, cum ar fi 812 Competizione.

„Dorim să atragem tinerii şi femeile. Ţintelel noastre nu sunt doar cei care cumpără un Ferrari, ci şi cei care cunosc marca şi valorilor acesteia”, a spus el.

Iannone, în vârstă de 37 de ani, originar din Calabria, în sudul Italiei, a declarat că a lucrat din greu la ţesături, care includ mătase, cu un model imprimat cu marca Ferrari şi nailon.

„Cele mai multe dintre ele sunt ţesături tehnice de înaltă performanţă, dar cu o notă de haute-couture”, a spus el.

Iannone a descris colecţia ca fiind „fluidă”, cu 80% dintre modele concepute pentru a atrage atât femeile, cât şi bărbaţii, cu dimensiuni cuprinse între XXXS şi XXXL.

„Ferrari nu este niciodată o companie nostalgică, este întotdeauna gata să profite de spiritul prezentului şi să privească viitorul”, a spus el.

Cu preţuri cuprinse între aproximativ 200 de euro (242,12 dolari) pentru tricouri şi până la 3.000 de euro pentru haine de top, colecţia are un etos ”de lux”.

Cu toate acestea, Ferrari nu îşi va uita suporterii din Formula 1, chiar dacă reduce cu 50% produsele bazate pe licenţe. Compania va vinde în continuare pălării, căni şi tricouri îndrăgite de fani.

Realitatea Live

31 Iul. 2021, 11:03
 // Categoria: Actualitate // Autor:  Mădălina Sorokovsky
31 Iul. 2021, 11:03 // Actualitate //  Mădălina Sorokovsky

Imunizarea pe roți este pe sfârșite. Astfel, astăzi, 31 iulie, cele două puncte de vaccinare mobile, un troleibuz și un autobuz, se vor afla în sectorul Buiucani și în comuna Bubuieci.

Municipalitatea informează că, troleibuzul transformat în centru mobil de imunizare se află în sectorul Buiucani, pe strada Calea Ieșilor, lângă Parcului „Alunelul”. Totodată, autobuzul se va deplasa în comuna Bubuieci, pe strada Toader Bubuiog 28, adiacent primăriei. Cele două puncte mobile de vaccinare vor activa până la ora 18.00.

Unitățile pot fi ușor identificate, după inscripțiile pe partea exterioară a acestora, în susţinerea Campaniei de vaccinare anti COVID-19.

 
Expoziție în aer liber “Muzeul Prado iese în stradă”
Expoziție în aer liber “Muzeul Prado iese în stradă”
Șoferii (nu) respectă și (nu) acordă prioritate transportului public, în Capitală
Șoferii (nu) respectă și (nu) acordă prioritate transportului public, în Capitală
Expoziție dedicată istoriei ghetoului din Chișinău
Expoziție dedicată istoriei ghetoului din Chișinău
Emilia Plugaru publică volumul de poezii “Cer de sineală”
Emilia Plugaru publică volumul de poezii “Cer de sineală”
Circulația rutieră pe strada Ion Creangă a fost parțial reluată
Circulația rutieră pe strada Ion Creangă a fost parțial reluată
Lucrările de amenajare a scuarului în memoria victimelor catastrofei de la Cernobîl, finalizate
Lucrările de amenajare a scuarului în memoria victimelor catastrofei de la Cernobîl, finalizate