Termoelectrica vine cu recomandări către locuitorii Capitalei. Așadar în perioada în care temperaturile termice vor fi ridicate, atât oamenii, gestionarii fondului locativ cât și responsabilii de contor sunt îndemnați să monitorizeze și să regleze temperatura în blocurile locative.
Această acțiune este necesară pentru a asigura confortul termic individual pentru fiecare bloc în parte, precum și pentru un nivel sporit de eficiență energetică, inclusiv prin optimizarea consumului de resurse energetice.
Furnizorul de energie termică din Chișinău mai recomandă ca în cazul în care, pe parcursul zilei, temperaturile aerului exterior sunt ridicate, iar caloriferele sunt supraîncălzite, locuitorii trebuie să solicite intervenția gestionarului fondului locativ sau, după caz, a angajaților Termoelectrica, pentru ajustarea consumului de energie termică.
În acest sens, cetățenii pot apela la:
– Contactele Gestionarilor. Accesați: https://consumator.termoelectrica.md/contacte-gestionari-fondul-locativ/
– Centrul de apel – 1300 și 022 447 447;
– Aplicația Viber: 069-444-144 (disponibil pentru text, imagini foto și video) pentru raportarea problemelor tehnice.