În Rusia, procesul de înlocuire a importurilor de mărfuri a trecut la un nou nivel. Subdiviziunea Coca-Cola din Federația Rusă – SRL „Coca-Cola HBC Eurasia” – și-a schimbat numele în „Multon Partners” și a început să se ocupe cu rebrandingul băuturilor americane, scrie Unian.
Informația a fost raportată pe Telegram de canalul Mash.
Acum, pe rafturile magazinelor din Rusia, în loc de Coca-Cola, se va vinde „Добрый Cola”, iar în loc de Fanta – „Добрый Orange”. De asemenea, vor apărea și noi arome „tradiționale” – Dushes, Cherry, Lemonade, Mango și Sib Travy.
Federația Rusă a venit cu o denumire nouă și pentru Schweppes, al cărui denumire va fi „Rich тоник”. Totodată, Sprite va dispărea cu totul din comerț, din cauza faptului că nu ar exista cerere.
Pentru cele mai importante știri, abonează-te la canalul nostru de TELEGRAM!
Primul lot de băuturi „actualizate” urmează să fie lansat la toamnă.
Mărcile de sucuri „Добрый” și „Rich” au început să fie produse în Rusia încă în anul 1998. În 2005, Coca-Cola a preluat controlul asupra „Multon”, iar acum corporația a lansat procesul de „rusificare” a produselor.
Anterior, restaurantele lanțului McDonald’s au fost redeschise în Rusia sub denumirea „Vkusno i Tocika”